Егер некелері өзара ризалықпен, күәгерлердің көзінше қиылған болса және араларында жақын туыстық, құдандалы туыстық[1], сүт бауырлық, өзгенің некесіндегі әйел сияқты шариғи тұрғыда неке кедергілері болмаса, қиылған некелері дұрыс.
Бірақ, «мәһр» айтылмағандықтан, «мәһр мисл» берілуі тиіс. «Мәһр мисл» дегеніміз – қыздың туыстары арасында қай жағынан алғанда да өзіне тең келер әйелдерге берілген мәһрдің көлемі[2].
Дегенмен, сол кезеңде берілген "қалың малды" (егер қалың малдың мөлшері қыз тарапынан белгіленіп, қыздың рұқсатымен жасауына т.б. жұмсалған болса) «мәһр» ретінде есептеуге болады деген ойдамыз. Ең дұрысы – Аллаға аян!
[1] Қыз алысып, қыз беріскен, сүйек шатысы бар (адамдар). Қ.Ә.С.; құдалық арқылы дос, жолдас болған адамдар.
[2] Имам Маусули: Ихтияр - 2/126 бет.
материал «Заман тудырған сұрақтар» кітабынан алынды,
ummet.kz