«Сәләфимін» деп арнайы жамағатқа кіру қаншалықты дұрыс?

Егер «сәләф» сөзінің сөздік мағынасына келер болсақ «алдыңғы, бұрынғы» деген мағынаны білдіреді. Уақыт ағымына қарай әрбір өткен шақ кейінгілер үшін «сәләф» деп аталады. Алайда бұл сөз Ислам дінінде тұрақты, әрі арнайы ұғымға айналып, басқа мағынада қолданылмайтын сипатқа ие болды.

Имам Әбу Ханифа ұстанған фиқһ негіздері

Имам Әбу Ханифа қандай да бір мәселенің үкімін шығару үшін, ең алдымен, Алланың Кітабын негізге алған. Одан таппаса, Алла елшісінен жеткен сахих хабарға негізделген. Пайғамбардан бір мәселеге қатысты бір-біріне қайшы мазмұндағы екі сахих хабар жетсе, кейінгі сөзін негізге алған.

Бір мәселеде түрлі пікірлер кездескенде мұсылмандар не істеуі қажет?

Дәлелдердің әлсізі мен күштісін бір-бірінен ажыратуға шамасы жетпейтін кісілердің өз бетінше шешім шығарып, таласы көп, дау тудырған мәселеде басқаларды мойындамауы дұрыс емес.

«Тәкфір» және «бидғат» ұғымдарының шынайы мәні

«Тәкфір» және «бидғат» ұғымдарының шынайы мәні. Тәкфіршілік – діни экстремизмнің қауіпті түрі.

«Иржа» деген не? Имам Ағзам ақидасын иржа қылған ба?

«Имам Ағзам ақидасын иржа қылған» деген пікірлерді көзіміз шалып жүр. «Иржа» деген не? Шынында да Имам Ағзам ақидасын иржа қылған ба?

Ханафи мазхабы мен Матуриди ақидасы – қазақ діни танымының негізі

Ислам дінінде кеңінен танылған діни-құқықтық ұстаным – ханафи мәзһабына негізделген Матуриди ақидасы Орта Азия, Түркия, Балқан түбегі, Қытай, Үндістан және Пәкістан аумағындағы мұсылмандармен қатар Қазақстан мұсылмандарының сан ғасырлар бойы ұстанып келе жатқан дәстүрлі діни сенім негіздері.

Әһли сүннет ақидасында болу үшін мына жайттарға мән беріңіз

Әһли сүннет ақидасында болу үшін мына жайттарға мән беру керек:

Әһли сүннет уәл-жамағат жолын ұстанбау – адасу мен азап

Әбу Зәрден (радияллаһу анһу) риуаят етіледі: «Пайғамбарымыз (саллаллаһу алейһи уа сәлләм): «Кімде-кім жамағаттан бір елі шықса, расында Исламның алқасын мойнынан шешкен болады», - деді» (Бәйһәқи риуаят еткен).

Адамдардың фиқһтан алыстауының себептері

Барша мүмин-мұсылмандардың төрт мәзһабтың біріне амал етулері жайындағы ижмаъ (бірауыздан шешім қабылдау) өте қайырлы ниеттермен жасалған еді.

Фитналар келетін және шығатын бағыт

Әбу Һурайра (р.а.) айтады: «Расулалла (с.а.с.) былай деді: «Күпірліктің басы күн шығыс жақта. Мақтаныш пен іштей бәлсіну ат, түйе, сиыр баққандар, шатырда отырғандардың арасында бар. Ал тыныштық (қарапайымдылық) қой баққандарда».

Пайғамбар (с.ғ.с) мен сахабалар кезеңіндегі фиқһ

Бұл кезеңде Пайғамбарымыз мұсылмандарға Раббылары тарапынан бұйырылып отырған құлшылықтар мен қарым-қатынастарға қатысты, сондай-ақ сол кезеңде туып отырған әртүрлі жағдайларға байланысты шариғат үкімдерін Алла Тағаладан қабылдап атқарған.