Категория бойынша
Пайғамбарымыз Мұхаммедтің (саллаллаһу алейһи уә сәлләм) жұбайларының «мүміндердің аналары» деп аталуының басты себебі – Құранның мына бір аяты: «Мүміндер үшін Пайғамбар жандарынан да артық, ал оның жұбайлары – аналары»1.
Имам Тирмизидің «Сүнәнінда» келтірілген хадисте Сахаба Абдулла ибн Мүғаффәл (р.а.) былай дейді:
Исламда мұсылмандық құлшылықтарын орындаған адамның жасаған еңбегі сауапқа айналып, жұмысы қасиетті саналады.
Убай Ибн Кәғб (р.а.) айтады:
Бұл қиссада тұрмысы қарапайым, жаны жомарт, сабырын сары алтынға айналдырған, оған құдіреті күшті Алла Тағала кереметі мен игілігін аямаған Айюб пайғамбардың әйелінің өмір жолы мен тіршілігі жайлы әңгімеленеді.
Бұл – тек дұғаның ғана емес, ғибадат түрлерінің барлығының да шарты. Өйткені Алла Тағала: «(Мұхаммед! Оларға): «Шынында мен де сендер сияқты адаммын. Маған Тәңірлерің бір-ақ Тәңір екендігі туралы уахи етілді. Ендеше кім Раббысына жолығуды үміт етсе, ізгі амал жасасын және Раббысына істеген құлшылығына ешкімді ортақ етпесін» де», – деген.
Кейбір кітаптарда Әбу Ханифаның сахабалармен жолыққандығы және олардан хадис риуаят еткендігі жазылған. Кейбір қайнаркөз кітаптарда «Әбу Ханифа өзімен замандас ғалымдар яғни Суфиан Саури, Әузағи, Имам Мәлік секілді жолдастарынан табиғин болу құрметімен озып кетті», – делінеді.
Имам Шәміл Мәдинада тұрған кездері Пайғамбарымыздың (с.а.у.) қабірін жиі зиярат етіпті. Бірақ сахараның ыстығы тау ұлына кері әсер етті. Шәмілдің денсаулығы күн өткен сайын төмендей берді.
Шәміл бірде христиандар жоғары бағалайтын, тіпті патшаларынан биік қоятын монахтардың үлкені архиерейдің үйінде Александр патшамен бірге қонақта болыпты. Шәміл оған: