Адам ата өмірден өткеннен кейін, билік пен пайғамбарлық оның ұлы Шистің қолына өтеді. Шис жер бетінде әділетті үкім жүргізді.

Шистің жазбалары адамзаттың өмірін ретке келтіретін қағидалар мен шариғат заңдардынан тұратын. Әбу Зәр келтіргендей: «Пайғамбарымыз айтады: «Алла жүз төрт жазба түсірді. Одан елу жазбаны Шиске түсірген»[1],-деді»,-деген.

Тарихшылар Ыдырыс пайғамбардың ғ.с. тегін былай баян еткен: Адамұлы Шис, Шисұлы Ануш, Анушұлы Қинан, Қинанұлы Михләил, Михләилұлы Ярид, Яридұлы Ыдырыс ғ.с.

Адам атаның ғ.с. ұлы Қабыл Әбілді өлтіргеннен кейін Хақ Тағала Адам ғ.с. мен Хауа анаға бір ұл сыйлайды. Осы себептен Адам ғ.с. мен Хауа ана оны «Шис» деп атаған. «Шис» сөзінің сөзбе-сөз аудармасы: Алла Тағаланың сыйы.

Жоғарыда көрсетілген шежіреге сүйенер болсақ, Ыдырыс ғ.с. Адам атаның ғ.с. бесінші буындағы немересі. Сонымен қатар, кейбір тарихшылардың айтуынша, Құранда аталған сабииндер Шистың Саби есімді ұлының жолын ұстанғандар. Осы орында ғалымдар сабииндердің кім болғандығы жайында түрлді көзқараста болғанын айта кеткен жөн. Анығы бір Алла Тағалаға мәлім!

Ыдырыс ғ.с. мәселесіне келер болсақ, Құран ол екі орында зікір етілген.

Адамзаттың атасы Адам ғ.с. – пайғамбар болған. Оған дәлел «Бақара» сүресінің 38-ші аяты:

فَإِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ مِنِّي هُدًى

«Менен сендерге басшылық келсе».

Бұл аяттағы «басшылық» сөзінің ұғымы: Кітап және пайғамбар. («Тафсирүл-Жәләләйн»)

Бұл сөзінде Хақ Тағала Кітап түсіретіні әрі пайғамбарлықты нәсіп ететіні жайында айтып тұр.