Ер кісінің міндеттері: Жұбайын орнымен қызғану

Отағасының отбасы құлшылығына жауаптылығының деңгейі олардың Исламды танып, білуін қадағалаумен ғана шектелмейді. Үй ішіндегі жандардың қай-қайсысының да харам жасауына көз жұмып қарамай, мұндай іске қарсы тұрып, жирендіру де басты міндеті. «Қызды қырық үйден тыю» дегендей, қыз балалары мен əйелінің келте киініп, кез-келген ер кісімен емін-еркін араласа беруіне жол бермей, отбасын сұқ көздерден қызғыш құстай қорғау ер азаматтың намысты ісі.

«Қызға сөз салу» туралы аяттың тәпсірі

Алла Тағала: «Иддат мерзімін күтіп отырған әйелдерді алуды ойласаңдар, ойларыңды иддат мерзімі ішінде оларға тұспалдап қана білдірсеңдер немесе оларға сездірмей іштеріңде сақтасаңдар күнә арқаламайсыңдар. Алла олар жайлы не ойлайтындарыңды біледі. Ендеше, ниеттеріңді күнәға жатпайтын, жақсы сөзбен тұспалдап қана білдіргеннен басқа (күту мерзімінде) олармен (үйлену жайында) жасырын түрде уәделеспеңдер және иддат мерзімі толмай тұрып некелесуші болмаңдар...» («Бақара» сүресі, 235-аят) деген.

Кәміл баланы кәміл ата-ана ғана тәрбиелейді

Бала тәрбиесін әуелі ата-ананың тәрбиесінен бастау керек. Өйткені тәрбие атты киелі іс тек қана мүрәбби (тәрбиелеуші) сипатына ие болған тәрбиелі ата-ананың қолынан келетін іс.

Бесік – қасиетті Құранда аты аталған бұйым

Қасиетті Құран Кәрімде сәби дүниеге шыр етіп келгеннен бастап, дүниеден зыр етіп өткенге дейінгі аралықта нелер жасалуы керек екендігіне байланысты тақырыптар қозғалады. Соның бірі һәм бірегейі нәресте дүниеге келген сәтте нендей шаралар жасау керектігі де баяндалған.

Отағасының міндеті: Жұбайының білімін жетілдіруіне жағдай жасау

Пайғамбарымыз (саллаллаһу алəйһи уə сəллəм) бір хадисінде білімнің мұсылман ер мен əйелге ортақ парыз екенін айтқан. Хадисте сөз болған үйренуі парыз білімнің саласы – діни ілім. Дінді үйрену – өмірді үйрену. Өйткені дін өмірдің барлық қатпарын қамтитын, қиындық атаулының барлығын шешуге қабілетті үлкен мектеп.

Ерте жаста некеге тұру мен мәжбүрлі некенің зардаптары

Отбасылық байланыс мықты болуы үшін, отбасылық және  өмірлік тәжірибелері бар жан-жақты жетілген, өзіндік көзқарастары қалыптасқан ер мен әйелдің некелік қарым-қатынасынан үлгі алу керек. Сондықтан әрбір отбасын құрамын деуші жастар алдымен ата-анасының отбасындағы жылуын, тәрбиесін алып, білім алып, өздерін психологиялық, рухани және материалдық құндылықтарын қалыптастырып, қажеттіліктерін өтей алған кезде ғана ересек өмірге дайын болады. Ал олардың физиологиялық дене бітімдері толық жетілген сау болуы керек. Қыз балалар – дендері сау ұрпақты дүниеге алып келетіндей, өздерінің денсаулықтары мен өмірлеріне қатер туындатпайтын денсаулықтары болуы керек.

Исламдағы отбасы: сүйіспеншілік пен құрмет

Адамзатты махаббатпен жаратқан Алла тағала күллі болмыс арасын сүйіспеншілік пен мейірімділік сезімдері арқылы жіпсіз байлап тастаған. Адам баласы жалған дүниенің ауыр жүгін осы сүйіспеншілік арқылы көтере алады. Егер махаббат пен мейірім болмаса, ешбір тіршілік иесі бір-бірін жақсы көріп, өзара отаспас еді.

Жүктілік және босануды жоспарлау мәселесі

Босанғаннан кейін әйел кісі бірінші етеккірге дейін жүкті  бола алады. Сондықтан жыныстық белсенділікті бастамас бұрын контрацепцияның сенімді әдісін таңдауыңыз керек.

Егер сәби бүлдіріп (кіш етіп) қойса...

Бала екі-үш жастан кейін барып өз еркімен дәретке отыра бастайды. Сондықтан бала осы жасқа толғанға дейін сабырлылық танытқан жөн. Кейбір балалар ерте үйретілгенімен, оқта-текте олар да әдетінен жаңылып жатады. Себебі, ол әлі кіші дәрет пен үлкен дәретке отыруды саналы түрде қадағалай алмайды. Өкінішке қарай, бұл жағдай көбіне ата-ананың ашуын тудырып жатады. Осындай жағдайда Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) өзін қалай ұстағаны барлық ата-ана үшін өнеге екені сөзсіз.

Ажырасу себептері: Жаман əдеттерге үйірсектік

Отбасының шырқын бұзып, ерлі-зайыптыларды бір-бірінен бездіретін себептердің бірі – қайсыбірінің жаман əдеттерге үйірсек болуы. «Ауру қалса да, əдет қалмайды» демекші, бұл жаман əдеттердің қоғамымызда кең жайылған түрі – арақ, нашақорлық, құмар ойнау жəне жеңіл жүріс.

Бала тәрбиесі: Алғашқы қорек, алғашқы тілек

Айша анамыздың (р.а.) айтуынша, сахабалар жаңа туылған нәрестелерді алдымен Пайғамбарымызға (с.ғ.с) алып келетін. Пайғамбарымыз (с.ғ.с) ондайда нәрестені құшағына алып, игі дұға тілеген, сосын құрманың сөлін таңдайына жағып, дәм таттыратын болған.