10
Сейсенбі,
Желтоқсан

һижри

Бөтен әйелдермен қол алысып амандасу – некелік байланысты бұзатын себептің бірі

Әйелмен қол алысып амандасу – ерлі-зайыптылық байланысты бұзатын себептердің бірі.

Күйеуі намаз оқып тұрғанда әйелі келіп ұйыса, намазы бұзыла ма?

Күйеуі парыз намазын оқып тұрған кезде әйелі келіп ұйыса, намаздары дұрыс. Күйеуінің әйеліне имамдық ететіндігіне ниет етуі шарт емес. Ханафи мәзхабында дұрыс деп қабыл етілген пәтуа осы.

Қызбен жүрудің (хитба) шарттары қандай?

Шариғатта қалыңдық айттырып, құда түсуді «Хитба» дейді. Бір қызды айттырмас бұрын жігіт мына төмендегі кеңестерді ескергені жөн:

Баланы ұруға бола ма? Шариғаттың үкімі қандай?

Пайғамбарымыз (ғалейһиссәләм) балаларын ұрмайтын. Бұл жайында, жұбайы Айша анамыз былай дейді:

Неке қидырғанда мәһр сұрамаған едім, некем дұрыс па?

Егер некелері өзара ризалықпен, күәгерлердің көзінше қиылған болса және араларында жақын туыстық, құдандалы туыстық[1], сүт бауырлық, өзгенің некесіндегі әйел сияқты шариғи тұрғыда неке кедергілері болмаса, қиылған некелері дұрыс.

УЗИ арқылы сәбидің жынысын білуге шариғат қалай қарайды?

Жүктілік кезінде баланың қалай дамып, жетіліп жатқанын көру үшін дәрігерлер әйелдерді УЗИ-ге түсуге жібереді. Көп ерлі-зайыптылар сол УЗИ арқылы баланың кім екенін біліп жатады. Бұл шариғатымызға қайшы емес.  

«Пенде үйленсе, дінінің жартысы кемелденеді. Қалғанына сақ болсын»

Хадисте: «Пенде үйленсе, дінінің тең жартысы кемелдене түседі. Қалған жартысына сақ болсын», – делінген.

Кітап оқитын ерлі-зайыптылар қандай бақытты!

Қыз-жігіт болып үйлену ниетімен кездесіп жүргенде ең басты назар аударатын нәрсе ол — коммуникация.

Жігіттің жар таңдауы мен қыздың жар таңдауы екі бөлек

Қыз бала табиғатынан шешім қабылдау мәселесінде шорқақ. Ол нәтиже емес, процесс категориясымен ойланады. Содан шығар олар жігіттің тез шешім қабылдайтын батыл болғанын қалайды. Ал үйленуге, тұрмысқа шығуға шешім қабылдау – ең қиын шешімдердің бірі.

«Некесіз туылған бала пейішке кірмейді» деген рас па?

Пайғамбарымыздың жұбайы Айша анамыздан (р.а.) осы жайында сұрағанда Ол (р.а): «Ата-анасының кінәсі үшін оған ештеме болмайды»[1], - деп жауап берген.

Өзге діндегі қызды жар ретінде алуға бола ма?

Шариғатта Ислам дінін айтпағанда, христиан, яһуди (йудаизм) және соби’и (мандеизм) дініндегі әйел кісімен отау құруға рұқсат етілген.