Пайғамбарымызға (саллаллаһу алəйһи уə сəллəм) уахи мына төмендегі мəртебелермен келген:
Ол (с.ғ.с) бар болмысымен Құранның тірі үлгісі еді
Алла Тағала Пайғамбарымызға (с.ғ.с) былай деді:
Салауат айтудың басқа түрлері
Ибн Абидин (1198-1252 һ.ж.) 44 әл-Марзуқиден салауаттың ең жақсы нұсқасы келесідей деп келтіреді:
Оның (с.ғ.с) жымиысы – сахабалары үшін шипа еді
Алла елшісі (с.ғ.с) адамдарға әрқашан жылы қабақпен қарап, күлімсіреп сөйлейтін.
Оның (с.ғ.с) жақсылығы ең әуелі өз үйінен басталған
Пайғамбарымыз (с.ғ.с) отбасына ең көркем үлгі көрсетті.
Алла елшісінің (с.ғ.с) адамдармен қарым-қатынастағы көркем мінезі
Пайғамбарымыз (с.ғ.с) тек отбасы ішінде ғана емес, барлық адамдарға ерекше ізгілікпен қарайтын. Қызметшісі де, досы да, бөтені де – бәрі Одан тек мейірім көретін. Анас (р.а) былай дейді: «Мен Пайғамбарға (с.ғ.с) он жыл қызмет еттім. Бірде-бір рет “Туһ” (яғни, “тәйт” дегенді), не “Неге бұлай істедің?”, “Неге істемедің?” деген сөзді естімедім» (Бухари, Муслим).
Тағы бір риуаятта: «Ол мені ешқашан ұрған емес, жекіген емес, қабағын шытып қараған емес. Бір істе жалқаулансам, өзгелер ренжіп жатса, Пайғамбар (с.ғ.с) Оны қойыңдар, егер бұл тағдырда болса – бәрібір болады ғой”, – дейтін» (Әбу Нуғайм).
Бұл – Оның сабырлығын ғана емес, тағдырға деген терең иманын көрсетеді. Сонымен қатар, Ол (с.ғ.с) сөйлескен адамға бар ықыласымен көңіл бөлетін. Анас (р.а) айтады: «Бір адам Пайғамбардың құлағына сыбырлап сөйлесе бастаса, Пайғамбар (с.ғ.с) басын бұрып, ол адам өзі әңгімесін аяқтап кеткенше, назарын аударатын. Ешқашан сөзін бөліп тастамайтын. Біреумен қол ұстасса, ол адам өзі қолын жібермейінше, Пайғамбар (с.ғ.с) қолын босатпайтын» (Әбу Дәуд). Әбу Һурайра (р.а) «Пайғамбар (с.ғ.с) біреумен қол алысып, сөйлессе, бүкіл жүзін оған қаратып, соңына дейін назарын аударып тұратын. Ешқашан жүзін басқа жаққа бұрмайтын. Жиындарда отырғанында да тізесін қасындағы адамнан ауыстырып әдепсіздік қылмайтын».
материал «Бұл Алланың елшісі» кітабынан алынды,
ummet.kz
Пайғамбар (с.ғ.с): «Хауызда жолыққанша күтіңдер»
Жүрегің қысылып, Пайғамбарға (с.ғ.с) деген махаббаттан еш жерге сыймай жатсаң, Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) саған «Хауызда жолыққанша күтіңдер!» дегенін елестет.
Пайғамбардың (с.ғ.с) мұнафықтармен ара қатынасы қандай еді?
Араб тіліндегі мұнафық сөзі «нәфақ» түбірінен шыққан. Оның мағынасы «көртышқанның іні» дегенді білдіреді. Қалайша көртышқан інінің бір тесігінен кіріп, екінші тесігінен шығатын болса, мұнафық та Исламның бір жағынан кіріп, екінші жағынан шықпақ.
Алла Елшісі (с.ғ.с) қоштасу құтбасында не туралы айтқан?
Қоштасу қажылығында адам құқықтарына, жаһандық әрі өзгермейтін жалпы қағидаларға тоқталған. Бұл кездесуден кейін, осы араға қайта келмеуінің бек мүмкін екенін айтып, адамдардың қай ұлттан, қай діннен болса да жандары мен малдарының бір-біріне харам екенін, жан мен малға қол сұғылмаудың Исламдағы негізгі қағида екенін айтқан.
Пайғамбардың (с.ғ.с) жаназасы қалай шығарылған?
Қайтыс болғанда мәйітін жуу үшін ағасы Аббас, Али ибн Әбу Тәліп, Фадл ибн Аббас, Ұсама ибн Зәйд, Күшәм және азат еткен құлы Салих бар еді.
Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) болмыс-бітімі қандай еді?
Алланың жер бетіне жіберген пайғамбарлары ахлағымен де, ақылпарасатымен де, дене бітімімен де ерекше сұлулыққа ие.