Əйел затынан пайғамбар келген бе?

Ғұламалар пайғамбарлардың адамдар арасынан таңдалғаны туралы ортақ пікірде болғанымен, əйел затынан пайғамбардың шығып-шықпағаны жайлы мəселеде ортақ ымыраға келмеген.

Пайғамбардың (с.ғ.с) үмбетіне қалдырған бес насихаты

Әбу Һуpaйpaдaн (p.a.) риуаят етілген хадисте Хазіреті Пайғамбарымыз (с.а.у.) былай дейді: «Мына сөздерді амалға асыру үшін немесе мұнымен амал жасайтындарға үйрету үшін кім алады?» - деп сұрады:

Алла Елшісі (с.ғ.с) миғражда күнәһарлардың жазалануын көрген бе?

Пайғамбарымыз (с.а.с.) миғражға шыққанда, жүзі жылы періштелерді көргеннен кейін жүзі суық, еш күлмейтін, тозақтың қарауылы болған Малик атты періштені көреді.

Пайғамбардың (с.ғ.с) адамдармен әзілдесу әдебі

Мүминнің әзіл айта білуі, жалпақ жұртқа қуаныш сыйлай алуы жақсы қасиет, бірақ жұртты күлдіру бір бөлек те, күлкі болу мүлде бөлек. Оның үстіне айтқан әзіліңіз даңғойлыққа, арсыз күлкіге негізделмей, орынды, ойлы қалжың болғаны дұрыс.

Алла Тағаладан алыс болатын кісі

Хазіреті Пайғамбар (с.а.у.) былай деді: «Алланы еске алудан тыс, орынсыз көп сөйлемеңдер. Өйткені Алланы еске алудан басқа бос сөздер жүректі қарайтады. Адамдардың ішіндегі Алладан ұзақ болатындар тac жүрек адамдар» (Тирмизи, Зүһд 62).

Пайғамбардың (с.ғ.с) қабірін зиярат ету үшін жолға шығу

Қазіргі қоғамда дін ұстануда шектен шығушылардың жаға ұстататын істерінің бірі – Пайғамбар (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын) қабірін және дүниеден өткен барша пайғамбарлардың (а.с), сонымен қатар, ислам тарихында өзіндік орны бар ізгі тұлғалардың қабірлерін зиярат етуді харам санаулары.

Пайғамбардың (с.а.с) жүкті әйел мен жаңа туылған сәбиге қамқорлығы

Алла елшісі (с.а.с.) сәбиге дүниеге келместен бұрын, ана құрсағында жатқанда-ақ көңіл бөле бастайтын. Фатима анамыз Хасанға жүкті болып, толғағы жақындаған шақта жиі барып хал-жағдайын сұрап, керек-жарағына көмектесті.

Алла Елшісі (с.а.с) өзге діндердің кітаптарын оқыған ба?

Пайғамбарымыздың (с.а.с.) кісіден сабақ алмағанына Құран Кәрімде дәлел жетіп артылады. Заманаға үстемдігін жүргізетін, сансыз мұғжизасы танылған, ешбір адам тарабынан сынға ұшырамаған, мінсіздігі жұртты еріксіз таңдандырған Құран Кәрімді Пайғамбарымыз (с.а.с.) «қараңғылық» деген заманда өмір сүрген меккеліктерден үйренді деу ақылға қонымсыз.