Пайғамбарымыздан (с.ғ.с) жеткен таңғы зікірлер

Күнделікті өмірде таңертең оқылып, әдетке айнал-дыруымыз қажет зікірлер жайында сөз қозғамақпыз. Себебі ол бақытқа кенелуге, адамдардан және жындар-дан болған шайтандардан сақтануға және таң атқаннан күн  батқанша  пенденің  қорғалуына  себеп  болады. Пайғамбарымыздан (с.а.с.) жеткен сол зікірлер:

Пайғамбарымыз (с.ғ.с) Мұхаммедтің жұбайлары

Пайғамбарымыздың (с.а.с.) «мүміндердің анасы» дәрежесіне ие он бір жұбайы болғаны Ислам әлеміне мәлім. Ал Мұхаммед пайғамбардан (с.а.с.) басқа мұсылмандарға төрт әйелден артық алуға шариғатта тыйым салынған.

Зүһд – дүниеден қолды емес, жүректі тарту

Зүһд – сопылардың ойынан туған дүние емес. Бұл сонау пайғамбарлардан, сахабалардан, олардан кейін келген табиғиндер мен әулиелерден бастау алады. Әрине мұның мәнісін ұқпаған адам міндетті түрде үрке қарайды. Хазреті Әли (Алла оған разы болсын): «Адамдар білмеген нәрсесінің жауы» деген. Зүһд сөзі – ынсап, ұстамдылық, төзімділік деген мағыналарға саяды.

Мұсылман қауым үшін сүннет – қасиетті ұғым, сауапқа толы сара жол. Өйткені, Мұхаммед Пайғамбарымыздың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) дүниеден өткеніне қаншама ғасырлар өтсе де мұсылман үшін оның әрбір іс-әрекеті үлгі-өнеге.

Аманатшылдық қайдан келген қасиет?

Иман сөзі мен аманат сөзі араб тілінде «әмәна» деген бір түбірден тарайды. Яғни, мүминнің бойындағы аманатшылдық қасиеті сол иманның жемісі десек болады. Басқа қырынан талдайтын болсақ, екеуі бір-бірімен тығыз байланысты. Иманы толық адам аманатшыл келеді һәм аманатшыл мүминнің иманы толық деп айта аламыз. Аманатқа қиянат – иманға, өзінің сеніміне қиянат деген сөз.

Әйелдер үй шаруасында Хадиша анамыздан үлгі алсын

Пайғамбарлық келерден бұрын Мұхаммед (с.а.у.) адамдардан оңашалануды жақсы көре бастады. Ол көбіне тыныштық іздеп тауға шығып кететін. Сауданы, үй шаруасын Хадишаға тастап, үйден жиі жырақта жүретін болды. Тіпті апталап, айлап кететін кездері кездесетін. Пайғамбарымыз (с.а.у.) тауға барып ойланатын, құлшылық жасайтын.

Пайғамбардың (с.ғ.с) шапағаты қандай кісілерге бұйырады?

Шапағат (арабша – шафаат) сөздікте адамдардың арасында туындаған келеңсіз оқиғалар мен ренішті жағдайларда кешірім сұрау мағынасына келеді. Діни терминологияда бұл дүние мен ақыретте қолданылу жағынан екі түрлі мағынаға саяды. Бұл дүниеде шапағат ету – адамдардың бір-біріне жәрдемдесуі, көмектесуі, жақсылық жасауы.

«Нəби» жəне «Расул» ұғымдарының мағынасы

«Нəби» жəне «Расул» ұғымдарының бір-біріне мағыналас сөздер екенін айтушылармен қатар, «Расул» сөзінің ауқымы нəбиден əлдеқайда кең деушілер де бар. Матуридидің пікірінше, «Нəби» Алладан келген ақиқатты адамзатқа жеткізуші, алдыңғы өткен пайғамбарлардың дəстүрін жалғастырушы. Былайша айтқанда, өзіне хас кітап пен шариғат алып келген пайғамбарды «Расул», ал алдыңғы пайғамбардың ізін қуушы пайғамбарды «Нəби» дейді. Пайғамбарымыз Мұхаммедтің (с.ғ.с) соңғы нəби əрі соңғы расул екені айтылады.