02
Бейсенбі,
Мамыр

һижри

Пайғамбардың (с.ғ.с) адамдарды зікір етуге шақыруы

Әбу Һұрайра (р.а.) айтады: «Бүкіл ғаламның мақтаулысы, ардақты Пайғамбарымыз бірде Меккеге барар жолда Жүмдан деп аталатын таудың тұсына келгенде, қасындағыларға:

Салауаттың сауаптары мен пайдалары

«Салауат» сөзі намаздың (салат) көпше түрі, «дұға, кешірім, мейірім» деген мағыналарды да білдіреді. «Әлемге мейірім ретінде» жіберілген адамзаттың асыл тәжі Пайғамбарымызға салауат айту Құран кәрімде ашық бұйырылған («Ахзаб» сүресі, 56-аят). Құрандағы аятта мұсылмандарға екі нәрсе бұйырылады:

Алла елшісінің (с.ғ.с) рухани қасиеті әрі ғибадатқа деген ынтықтығы

Құдіреті шексіз Жаратушы иенің Соңғы елшісіне жүктеген рухани қасиеті ең алдымен құлшылықтың барлық түріне орасан құштарлығы арқылы танылып, құлшылыққа деген ынтызарлығы арқылы байқалған. Алла елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) мына өткінші әлемге ғайып әлемін рухани көзбен тебірене көре алатындай жаратылыспен жіберілгендіктен, оны Жаратушыға деген құлшылықтың рухани ләззатынан басқа еш нәрсе де қанағаттандыра алмаған.

Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) үй ішіндегі және сыртындағы жағдайлары

Хазреті Хусейн айтады: «Пайғамбарымыздың үй ішіндегі жағдайы туралы әкемнен сұрадым. Әкем былай айтып берді:

Хадис құдси мен хадис шәріптің айырмашылығы

Хадис шәріп екіге бөлінеді: «Тәуқифи бөлім»: Бұл мазмұнын уахиден алып, адамдарға өз сөзімен баяндаған хадис. Мұның мағынасы мен мазмұны Алладан келсе де, Елшісіне қатысты етіп айтуға болады.

Пайғамбарға (с.ғ.с) уахи мынадай мәртебелермен келген

Уахидың келуі хақында Құранда нақты мағлұмат жоқ. Бірақ бұл мәселені хазіреті Мұхаммед пайғамбардың (с.а.с.) сөздерінен байқауға болады. Хазіреті Елшіге (с.а.с.) уахи мынадай мәртебелермен келген:

Пайғамбарымыздың (с.а.у.) келешекке байланысты хабарлары

Алла Ел­ші­сі­нің (с.а.у.) кейін­нен бо­ла­тын көп­те­ген оқи­ға­лар­ды бей­не бір те­ле­ди­дар эк­ра­ны­нан кө­ріп тұр­ған­дай ай­на-қа­те­сіз ха­бар бе­руі де – Оның пай­ғам­бар­лы­ғы­ның дә­ле­лі.