03
Сейсенбі,
Тамыз

һижри

Дүйсенбі, бейсенбі күндері ораза ұстаудың маңызы

Құлшылық амалдар парыз, уәжіп, нәпіл болып бекітілуіне байланысты сауабы да әртүрлі деңгейде болады. Нәпіл ораза тұтқан мұсылман парыз және уәжіп оразалардың сауабын ала алмағанмен, бұл ғибадат пендені Аллаға жақындататын қайырлы амалдардың бірі болып есептелінеді. Мұсылман нәпіл оразаны ұстауға міндетті емес.

Шәууәл оразасын қай кестеге қарап ұстаймыз?

Рамазан айының оразасынан басқа уақытта да мұсылмандар ораза тұтуға ынталандырылады. Басқа уақытта тұтылған ораза нәпіл саналып, ораза тұтқан адамға мол сауаптың жазылуы уәде етіледі.

Шәууәл айында оразаны қалай ұстау керек?

Әбу Аюбтан (оған Алла разы болсын) жеткен хадисте, егер кімде кім Рамазанның оразасын аяқтаған сон Шәууәл айында алты күн ораза тұтса, бір жыл ораза ұстағанмен тең болады делінеді.

Ораза айтта сыйлық беру – сауапты іс

«Айт» сөзі «мерекелеу», «хал сұрасу», «бір-бірін қуанту», «қуанышқа топталу», «қарымта» деген мағынаны білдіреді. Жаратушы Жаббар Иеміз: «...Олар Мен үшiн ораза ұстады, Менiң пәрменiммен ауыз ашты, ендi қуанышқа кенелсiн...»деп сүйінші хабар жеткізген».

Шәууәл – бір жылдық сауаптар жазылатын ай

Рамазан айын бос өткізіп алдың ба?! Қасиетті айда жасай алмаған құлшылықтарың үшін өкінесің бе? Оның бекер! Алла Тағаладан үмітіңізді үзбе! Бәрінің де орнын толықтыруға болады.

Шәууәлдағы қосымша құлшылықтардың ең негізгісі

Ислам дінінде кейбір уақыттардың өзіндік ерекшеліктері мен қасиеттері бар. Рамазан айының артынша келетін Шәууәл айының да өзіне тән артықшылықтары көп. 

Қимай сені барамын, Рамазан!

Сауаптар еселенетін күллі мұсылман қауымы үшін қасиетті де қадірлі әрі мәртебесі өте жоғары болған Рамазан айы да қас қағым сәтте өте шықты. 

Ораза айт: Пайғамбар (с.ғ.с) және жетім бала

Бір Ораза айт күні Пайғамбарымыз (с.а.с.) айт намазынан соң мешіттен шығып үйіне бара жатқан кезінде жолда айт мейрамының қуанышымен ойнап жүрген бір топ баланы көреді.

Ораза айт күні сәресі ішеміз бе?

Шариғат кітаптарында ораза айт күні мешітке барудан бұрын дәм ауыз тию – мұстахап, делінген (Фатху бабил-ғиная, 1/573).