Әсілі ұстаздар мен олардың жазып жүрген еңбектерінен Таң намазын оңайлықпен қаза етпеу керектігін білеміз. Осы себепті күн шықпай, уақытында оқуға мән береміз.
Азан айтылғанда орнынан тұру керек пе?
Кейбір Ханафи кітаптарында: «Азан айтылғанда орнынан тұру – мәндуб. («Бәззәзия» кітабында)» делінеді. Мысалы, «Дүрруль Мұхтәр» атты фиқһ кітабында солай айтылған.
Намаздағы бөтен ойлардан қалай құтыламын?
Адам баласының ойы шексіз екені мәлім. Пенде болғаннан кейін намазда да еріксіз санқилы ойдың келуі табиғи жайт.
Ғапылдықпен оқылған намаздар
Әдебінен жұрдай және ықыластан алыс көңілмен оқылған және шайтан қатысқан намаз, құлдың бетіне лақтырылатын кір шүберек сияқты есептеледі.
Көйлектің жеңін түріп қойып намаз оқу мәкруһ пе?
Көйлектің жеңін түріп қойып намаз оқу – мәкруһ. Мұнда ғұламалар арасында талас жоқ.
Балағы тобықтан төмен түссе, намазы бұзылады деген рас па?
Ханафи фиқһ кітабы «Фәтәуәль Һиндияда» балаққа байланысты былай делінеді:
Мына жайттарды істеп қойған адамның намазы қабыл болмайды
Төмендегі жайттардың бірін істеп қойған адамның намазы бұзылады және бұл намазы қабыл болмайды. Ол адам намазды басынан бастап қайта оқу керек.
Дәретсіз тәспих тартып, зікір айтуға бола ма?
Айша анамыз (р.а.) былай деген:
Намазды үйде шортымен оқи беруге бола ма?
Хадис кітаптарында Пайғамбарымыздың (с.а.у.) сахаба Жәбирге былай дегендігі риуаят етіледі:
Алған дәретіме жиі күмәнданамын. Не істесем болады?
Мұны екі жағдайға бөліп қарастырсақ болады:
Намазда қателескен адам, қанша рет сәһу сәжде жасауы керек?
Намазда сәһу сәждені керек еттіретін бірнеше қателік орын алған жағдайды, намаз соңында бір рет сәһу сәждесін жасау жеткілікті.