26
Жұма,
Сәуір

һижри

Еркектер мен әйелдердің араласып жұмыс істеуі

Жалпы, жағдайы келсе, әйелдің үйінде отырып бала тәрбиесiмен және отбасы тiрлiктерiмен айналысқаны абзал. Жұмыс істеген әйелдің үй-іші ұрыс-керістен аман болмайтыны рас.

Бала тәрбиесі: Баланы ертеңгі күнге дайындау

Қайталап айтуды қажет ететін мәселе – балалардың қоршаған ортасын есепке ала отырып, жасына, деңгейіне, білімі мен танымына сай оның тәрбиесін қолға алу. Бала бес жаста болса, әліппені үйреткендей, діни мағлұматтарды ерінбей, жалықпай түсіндіруіміз керек. Ол жеті жасқа келгенде берілетін білім басқа болса, он жасқа келгенде одан күрделірек білім алуы тиіс.

Нәрестеге ат қоюға кім құқылы әрі лайықты?

Балаға ат қоюға ең бірінші кезекте құқылы – ата-анасы.  Егер  олар  ортақ  бір  шешімге  келе  алмаса, әкенің құқығы жоғары тұрады. Сондықтан әкесі қаласа сәбидің  атын  өзі  қояды  немесе  жұбайына  ұсынады. Қаласа, екеуі өзара жеребе тастау арқылы бұл мәселені шеше алады.

Жүктіліктен сақтануға қатысты үкімдер

Шариғаттың осы мәселеге қатысты үкімдерін баяндаудан бұрын, негізінде, перзентті болу, ерлі-зайыптыларға міндеттелген парыз емес екенiн айтып өткен жөн.

Әйел адам күнкөріс қамы үшін қандай iстердi жасауына болады?

Үйде отырған әйелдiң көптеген қызметтерді жасауына мүмкiншiлiгі бар.

Неке қиюдың негізгі үкімдері

Неке қию – міндет жүктейтін әрі сол міндетті орындау шарт екенін білдіретін келісім. Себебі ерлі-зайыптылар осы келісім бойынша бір-біріне тиесілі құқықтарды орындауға міндетті саналады.

Толғағы жеткен әйелді кімнің босандырғаны дұрыс?

Ертеректе барлық халықтарда да толғағы басталған әйелге көмектесіп, босандырып алатын кіндік шешелер болған. Демек, «кіндік шеше» дегенiмiз – әйелді босандыратын маман.

Әдейілеп түсік түсіруге салынған тыйым

Барлық ғұламалар ұрыққа жан біткеннен кейін оны алдырудың харамдығына және оны қылмыс санап, мұсылманның істеуіне мүлде болмайтынына бірауыздан келіскен.

Әйелдермен қол алысып амандасу харам ба?

«Әйелмен қол алысып амандасу» – ерлі-зайыптылық байланысты бұзатын себептердің бірі. Себебі, біріншіден, харам болса, екіншіден, жамандықтың есігі.