Дәулетті болудың орта жолының ең керемет үлгісі Әлемнің мақтанышы Мұхаммед (с.а.у.) өмірінде байқалады.
Жар таңдауда мұстахап ерекшеліктер
1. Діндар, тақуа болуы.
Байырғы қазақ қоғамындағы әйел мәртебесі
Көне түркілерде патриархалды басқару жүйесі бекігенімен, олардың дүниетанымында әйел затына деген құрмет ерекше болатын. Түркілер әйелді күнделікті тұрмыспен байланыстырып қана қоймай, «Ұмай анамен» ұштастыра қарады.
Күйеулерінің хал-жағдайын айтқан әйелдер
Хазіреті Айша (р.а.) анамыз былай дейді: Он бір әйел өздерінің арасында отырып күйеулерінің хал-жағдайларын (сипаттарын) ешқандай жасырмай айтуға келісіпті:
Сахаба ана Умәмәның қызын ұзатарда айтқан 10 өсиеті
Умама бинти Харис (р.а.) қызы Үнәсты ұзатып жатқан кезде былай деп кеңес айтқан екен:
Айша анамыздың (с.ғ.с) жабық киінудегі ұқыптылығы
Айша (р.а.) анамыз қыз-келіншектерге үнемі жабық киініп жүруді ескертетін. Өзі де бұған аса мән беретін. Дін өлшемдері тұрғысынан алғанда өзге мұсылмандарға ана болып саналса да, мұқият қарап, туыстығы жоқ, бөтен адамдармен міндетті түрде ара қашықтық сақтайтын.
Исламның отбасы қайшылықтарын шешудегі тәсілдері
- қайшылықтың себептерін анықтау;
Исламдағы әйелге тән этика нормалары
Қоғамның жамандықтардан таза, қауіпсіз болуы үшін әйел этикасы аса маңызды рөл атқарады. Ол шайтанның құрған тұзағынан әлдеқайда алыс.
Күйеуіне жапа шектірген әйелдің халі
Муаз бин Жәбәлдан (р.а.) риуаят етілген хадисте Хазіреті Пайғамбар (с.а.у.) былай деген:
Әйелдің өзіне ғана тән қызметі
Алла Тағала әйелді жұбай әрі ана болатындай табиғатпен жаратты. Оның бойына сағыныш пен мейірім сезімдерін ұялатты.
Күйеуін «әке болу» арманынан мақұрым етпеу
Ері алдындағы әйелдің басты міндетінің бірі – нәресте сүйгізу.