17
Сәрсенбі,
Желтоқсан

һижри

Түнгі намаздың сипаты және оның ракағаттар саны

Айшадан (Алла оған разы болсын). Ол: «Алла елшісі (с.а.с.) түнде он үш ракағат намаз оқитын. Соның ішінде бес (ракағат) үтір оқитын. Ол бұл (бес ракағаттың) ең соңында ғана отыратын», – деп айтқан (737/123).

Намаздардан кейін Құран кәрім оқу да, оқымау да – жаиз

Намаздардан кейін Құран кәрім оқу да, оқымау да – жаиз. Яғни оқыса да болады, оқымаса да болады. Егер уақыты бар болса, Құран кәрім оқу үлкен сауап болғаны үшін оқу, әрине өте жақсы.

Құптаннан бұрын ұйықтау – мәкруһ

Әбу Барза (риуаят етті) : «Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) құфтаннан бұрын ұйықтауды және құфтаннан кейін сөйлесіп отыруды мәкрүх дейтін»,- деді.

Дененің жеті мүшесімен сәжде етуге бұйырылдық

Ибн Аббас (р.а.) риуаят етті: «Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) денесінің  жеті мүшесімен сәжде қылуды бұйырып, шашты артқа қарай тарауға және  киімді (етегін, жеңін) бүктеуді тиды. Осы жеті мүше: маңдай, екі қол, екі  тізе және екі аяқпен сәжде қылуды бұйырды»,- деді.

Тамақ дайын болғанда намазға тәкбір айтылса...

Ибн Омар (р.а.) тамақтанып алған соң, намаз оқитын еді. Жүрегімен беріліп намаз оқу үшін әуелі қажетін өтеп алушының кісінің білімділігінен»,- деді Әбу Дарда.

Төсек орынның үстінде намаз оқудың үкімі

Әнас (а.р.) төсек-орын үстінде намаз оқыды. «Пайғамбарымызбен (с.ғ.с.) бірге намаз оқитын едік. Сонда кейбіріміз киіміміздің үстінде намаз оқитын едік»,- деді.