Мұса ибн Исмайл (р.а.) риуаят етті:
Түнгі намаздың сипаты және оның ракағаттар саны
Айшадан (Алла оған разы болсын). Ол: «Алла елшісі (с.а.с.) түнде он үш ракағат намаз оқитын. Соның ішінде бес (ракағат) үтір оқитын. Ол бұл (бес ракағаттың) ең соңында ғана отыратын», – деп айтқан (737/123).
Мешітте намаз оқып, тәсбихтерді жолда оқысам зияны бар ма?
Мешітте намазды оқығаннан кейін дұғаны күтпей жұмысымызға кетсек, «Аят-әл Күрси» мен тәсбихтерді жолда оқудың зияны бар ма?
Намаздардан кейін Құран кәрім оқу да, оқымау да – жаиз
Намаздардан кейін Құран кәрім оқу да, оқымау да – жаиз. Яғни оқыса да болады, оқымаса да болады. Егер уақыты бар болса, Құран кәрім оқу үлкен сауап болғаны үшін оқу, әрине өте жақсы.
Құптаннан бұрын ұйықтау – мәкруһ
Әбу Барза (риуаят етті) : «Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) құфтаннан бұрын ұйықтауды және құфтаннан кейін сөйлесіп отыруды мәкрүх дейтін»,- деді.
Намаз оқушы тәкбір тахримадан кейін не оқиды?
Әнас (р.а.) айтты: «Пайғамбарымыз (с.ғ.с.), Әбу Бәкір (р.а.) және Омар (р.а.) намазды «Әлхамду лилләһи рабби-л-ғаламин»,- ді оқумен бастайтын»,- деді.
Дененің жеті мүшесімен сәжде етуге бұйырылдық
Ибн Аббас (р.а.) риуаят етті: «Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) денесінің жеті мүшесімен сәжде қылуды бұйырып, шашты артқа қарай тарауға және киімді (етегін, жеңін) бүктеуді тиды. Осы жеті мүше: маңдай, екі қол, екі тізе және екі аяқпен сәжде қылуды бұйырды»,- деді.
Таң намазын жамағатпен оқудың артықшылығы
Мына хадисті Пайғамбарымыздан (с.ғ.с.) естідім деп Әбу Хурайра (р.а.) айтты:
Тамақ дайын болғанда намазға тәкбір айтылса...
Ибн Омар (р.а.) тамақтанып алған соң, намаз оқитын еді. Жүрегімен беріліп намаз оқу үшін әуелі қажетін өтеп алушының кісінің білімділігінен»,- деді Әбу Дарда.
Екі сәжде арасында біраз тұру, отыру мәселесі
Мәлік ибн Хуайрис серіктеріне:
Төсек орынның үстінде намаз оқудың үкімі
Әнас (а.р.) төсек-орын үстінде намаз оқыды. «Пайғамбарымызбен (с.ғ.с.) бірге намаз оқитын едік. Сонда кейбіріміз киіміміздің үстінде намаз оқитын едік»,- деді.