22
Жұма,
Қараша

һижри

Пайғамбар (с.ғ.с) мен сахабалардың түнгі намазға айрықша мән беруі

Абдуллаһ ибн Қайс (р.а.) әңгімелейді: Хазірет Айша былай деген еді: «Түнгі намазды бірде оқып, бірде оқымай тастап кетуге болмайды. Өйткені Алланың елшісі түнгі намазды қаза қылмайтын. Сырқаттанып қалса немесе қатты шаршаса, отырып оқитын».

Намазда қолды кіндіктен төмен байлау – сүннет

Тәкбірден кейін қол байлау – сүннет. Ал, кіндіктен төмен ұстау - абзал. Тақуалыққа ең жақыны – осы. Қол байлағанда оң қолдың басбармағы және кішкентай саусағы арқылы сол қолдың білезігінен қапсыра ұстайды.

Дұғадан соң бет сипау дұрыс па?

Дұға жасайтын кезде екі қолды көтеріп, дұғаның соңынан бет сипау – мұстахаб. Оған мына төмендегі хадистер дәлел:

Намаз отырысында саусақты көтерудің жөн-жоралғысы

Алланың бір, дара екендігіне ишарат ету барлық мәзһабтарда мұстахаб амалға жатады. Яғни, орындасаң сауап жазылады, орындамасаң – күнә емес. Ханафи мәзһабындағы айырмашылық мынау: сұқ саусақ «лә иләһа» деген кезде көтеріліп, «Иллалла» деген кезде түсіріледі. Сұқ саусақты көтеріп, ишарат ету «Алладан басқа тәңір жоқ» дегенді құптау үшін жасалады. Ал, намазда сұқ саусақты көтеріп, оны үздіксіз қимылдату мәкрүһ амалға жатады.

Неге кейбір мұсылмандар намазда қолды көкірек тұсына байлайды?

Неге кейбір мұсылмандар намазда қолды көкірек тұсына байлайды? Жалпы, ешбір мәзһабта қол көкіректің дәл үстіне қойылады деген пәтуа да, нақты дәйек те жоқ. Қолды көкіректің үстіне қоюға байланысты келтірілген мына бір хадис нақты дәлел бола алмайды.