Аспаннан жауған немесе жер астынан шыққан және дәрет пен ғұсыл алу үшін пайдаланылатын су өзінің табиғи қасиеттерін, яғни түсін, дәмін және иісін сақтап қалуы тиіс.
«Ең бастысы жүрегім таза» деп намазға салғырт қарайтындарға жауап
Бұл құлшылықтың түп мәнін жетік түсінбеуден туындайды. Намаз – тек күнәһарлар мен молдаларға ғана жүктелген жеке міндет емес, әрбір адамның мойнына жүктелген асыл парызы. Құранда Алла Тағала: «Мен адамдар мен жындарды (мені танып), маған ғана ғибадат етсін деп жараттым» дейді. Сондықтан құлшылық – адамзат жаратылысының негізгі мақсаты.
Намазды қалай оқисың?
Хазіреті Хатами әс-Самнан (р.а) «Намазды қалай оқисың?» деп бір кісілер сұраған екен.
Құмар ойын ойнайтындардың намазы
«Құмар» сөзімен мағыналас Құран аятында «майсир» сөзі келтірілген. Бұл сөз жеңіл жолмен мал табу мағынасын меңзейді.
Дәрет үстіне дәрет алу – нұр үстіне нұр
Намаз оқығаннан кейін қайтадан дәрет алу сауап. Хадис шәрифтерде былай делінген:
Кіші немесе үлкен дәрет қысқанда намаз оқу – мәкруһ
Уақыт бола тұрса да үлкен немесе кіші дәретке қысылып тұрып намаз оқу – мәкрүһ.
Намаз оқымайтын ата-ананың әзірлеген асын ішпеу керек пе?
Намаз оқымайтын, діннен алыстау әке-шешелерінен безіп, олармен қатынастарын үзіп жатқан жастарды естіп жатамыз. Тіпті намаз оқымайтын шешесінің жасаған асын «кәпірдің тамағы» деп жеуден бас тартатын көрінеді.
Жұма намазының алдындағы сүннет дұрыс емес пе?
Ханафи, шафиғи мәзһабтарында, сондай-ақ ханбалидағы бір көзқарас бойынша жұма парызының алдында төрт рәкат сүннет намаз оқылады. Ал мәлики мәзһабында жұманың алдында бекітілген сүннет намаз болмағанымен, жалпы нәпіл намаз оқуға рұқсат бар.
Жамағатпен оқылған намаз бен мешіттің нұры
Жамағатпен оқылған намаз бен мешіттің нұры:
Намазда аяқты аяққа тигізіп тұру міндет пе?
Ислам діні үнемі мұсылмандарды тәртіпке, бір жүйелілікке, реттілікке шақырады. Рухтың бірлігіне көңіл аударғаны тәрізді сыртқы көрініске де аса мән береді. Себебі сыртқы көріністегі шашыраңқылық рухтың, ішкі әлемнің де сондай бытыраңқы күйге түсуіне әкеп соғады.
Намаз оқып тұрған адамның алдынан өтпеу мәселесі
Ансарлық Абдуллаһ ибн Харис ибн әс-Симма (р.а.):