Дін мен дәстүр: Мәуліт мерекесін тойлаудың маңызы

«Мәуліт» араб тіліндегі «уәләдә» түбірінен туындаған сөз. Мағынасы «туылған жер, туылған уақыт, туған күн» дегенді білдіреді. Мұсылман жұртшылығы «мәуліт» сөзін Мұхаммед пайғамбардың (с.а.с.) туған күні ұғымында қолданады. Ал Ислам тарихшыларының басым көпшілігі Пайғамбарымыздың (с.а.с.) туылған күнінің 571 жыл Рабиул-әууәл айының дүйсенбі күніне (571 жыл сәуір айына) сәйкес келгенін айтады.

Пайғамбарды (с.ғ.с) түсінде көрген мұсылмандарға сүйінші

Бір сахих хадисте ардақты Пайғамбарымыз (с.а.с.): «Кімде-кім мені түсінде көрсе, ол ояу кезінде де мені көреді. Себебі шайтан менің бейнеме ене алмайды», – деген.

Пайғамбардың (с.ғ.с) қарғысы

Әбу Саид әл-Худриден: Бір күні Пайғамбарымыз мешітке келеді де, мінберге шығып бара жатып бірінші тепкішекке басып «Әмин», екінші тепкішекте тағы да «Әмин», үшінші рет тағы да «Әмин» деді де, құтбасын бастап кетті.

Ғасырдың проблемаларын сүннет арқылы шешу

Пайғамбарымыздың (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) заманында оның басшылығымен (сүннетімен) өз шешімін тапқан надандық, кедейлік және алауыздық секілді проблемалар қазіргі таңда да шешілуі кезек күттірмес мәселе болып отыр. Бүгінгі таңда мұсылмандар осы түйткілдердің шешімін іздеп шарқ ұруда.

Пайғамбардың (с.ғ.с) әкелерге насихаты

Ол – шексіз жақсы амал жасап, соның ары кетсе оннан бірін ғана тіліне тиек еткен әке. Ол – өзі небір жақсы амалды орындап жүріп, соның аз ғана бөлігін талап еткен әке.

Пайғамбар (с.ғ.с) заманында неге сопылық мектептері болмаған?

Сопылық Алла елшісінің (с.а.у.) заманында ережелері мен тәсілдері бекітілген жеке ғылым ретінде қалыптаспаған болатын. Себебі бұған қажеттілік жоқ еді.

Сахабалардың Құран жаттау тәсілдері

Сахабалар Құран аяттарын түскен қалпында жаттап алу үшін білетін жерлерін тәуліктің кез келген мезгілінде Расулаллаға (саллаллаһу алейһи уә сәлләм) айтып, бұған қоса, шамалары жеткенще жазуға тырысып, Құранның сақталуы мен кейінгі ұрпаққа жетуіне көп күш жұмсады.

Пайғамбардың (с.ғ.с) бидғаттан сақтандыруға қатысты өсиеті

Пайғамбар (с.а.с.): «Кім біздің ісімізге оған еш қатысы жоқ жаңалық (бидғат) енгізсе, ол қабылданбайды», – деген.

«Мұхаммед (с.ғ.с) болмағанда әлем жаратылмас еді» деу шариғатқа қайшы емес пе?

Кейбір кітаптарда: «Мұхаммед (с.а.у.) болмағанда мына әлем жаратылмас еді» делінген. Мұндай сөз шариғатқа қайшы емес пе?