Іштегі жау – нәпсі. Алайда оны жау көріп жүрген адам жоқтың қасы. Сондықтан нәпсісін танымай жасаған ғибадаттың барлығы әлгі «жау» еншісіне жазыла береді. Білген жөн. Сырттан жау іздеушілер негізінен сол іштегі «жаудың» құлақкесті құлдары. Сондықтан да оған жасалған қарсылықты Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) «үлкен жиxад» деп атаған.
Құрбан шалғаннан не пайда?
Құрбан шалу – пенделеріне Алла Тағаланың Өзі рұқсат еткен, Өзі сыйға тартқан екі мерекенің бірі Құрбан айт кезінде жүзеге асатын құлшылық.
Бірлігіміздің ұйытқысы – имандылық
Небір зұлматтарға душар болып, жойылып кету қаупімен талай мәрте бетпе-бет келген ұлтымыздың елдігін сақтап, туын жықпай, аман-есен келе жатқанының басты сыры халқымыздың Ислам дінінің нағыз өзегі – қайырымдылық қағидаттары мен адамгершілік қасиеттерді басты ұстаным етуінде деп сеніммен айтуға болады.
Жеті ата сақтау дәстүрі
Қасиетті Құранның «Ниса» сүресінің 23-аятында үйленуге харам етілген әйелдер туралы ашық баяндалған.
Сәлем берудегі сүннет пен салттың үйлесімі
Халқымыз Ислам дінін қабылдағаннан кейін ондағы адамның жаратылысына тән құндылықтар салт-дәстүріміз, әдет-ғұрыптарымыз бен наным-сенімдеріміздің негізіне айнала бастады.
Қазақ мақал-мәтелдеріндегі ерлер бейнесі
Ғасырлар бойы халқымыздың көкейінде жатталып, «тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйініне» айналған мақал-мәтелдердің әдебиетіміздегі алар орны айрықша. Мақал-мәтелдер - халықтың ұғым-түсінігінің айнасы. Елдің тұрмыс-тіршілігінен бастау алып, уақыт сынынан өткен маржан сөздер.
Ұлыстың ұлы күні – Ұлы Дала халқының ұлық мейрамы!
Наурыз мерекесі – Ұлы даланың ұлық мейрамы. Бұл мереке қаһарлы қыстан қысылып шыққан қалың халықты жаңа жылға, жаңа көктемге, жаңа үмітке жетелейтін мереке, көңілдерге қуаныш сыйлап, шаттыққа бөлейтін шара.
ҮШ ТАҒАН - ҮШ НЕГІЗ - ҮШ ТІРЕК
Бүгінгі қоғамда кез-келген жосықсыз әрекеттің бәрін мұсылмандарға жауып, олардың жүріс-тұрысынан бастап, киген киімі, ішкен-жегеніне дейін сын айтуға әуестік байқалады. Өкінішті-ақ. Мұны хақ дін – Исламға деген жаулық көзқарасқа негізделген идеология арқылы батыстың дамыған ақпараттық құралынан жұққан «вирус» деуге болады.
Жетіспей жатқан бір нәрсеміз
Бабаларымыз таныстық жайында «Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл» деп өсиеттепті.
Ұлтымызды биіктеткен дала салты
Ондаған ғасыр барысында дініміз бен салтымыз өзара біте қайнасып, астарласып ділімізге айналды.
Шежіренің «тұлға» тәрбиесіндегі орны
Шежіре – даңғаза, даңғой, құр мақтаныштың құралы емес, өзіне сенімді, аяғын нық басатын, қайдан келіп, қайда бара жатқанын білетін ұрпақ тәрбиелеудің құралы.