Мұсылман адамның өмірінде мереке секілді 3 күні бар:
Дәреттің ақиретте мүминге тигізер септігі
Ғибадаттың діңгегі – намаз. Ал, намаздың кілті – дәрет. Дәрет алу арқылы рух сергіп, жан сарайы Тәңірі жолдайтын жақсылықтарға айқара ашылады. Мәселен, денеге салқын су тигенде бойдағы күш-қуат артып, ерекше сергектік пайда болады. рух та тап сондай күш алып, Хақтан келетін игілік атаулыны қабылдауға бейім тұрады.
Құдай таза жаратты, сен таза бол
Ислам – тазалыққа, пәктікке, адалдыққа шақыратындін. Қасиетті Құран кәрімде «Сөзсіз, Алла тәубеге келгендер мен тазаланғандарды жақсы көреді» делінген («Бақара» сүресі, 222-аят).
«Жәннаттық адам» қандай адам?
Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) сахабаларымен бірге отырғанда:
Егер Құран адамның терісі болғанда, ол ешқандай отқа жанбас еді
Қиямет күні Құранды оқып, жаттап, әрі соған сай амал еткен адамға: «Оқы және жоғарыла, дүниеде қалай оқыған болсаң, дәл солай оқы. Расында, сенің орның – ең ақырғы оқылатын аятта», - делінеді екен. (Әбу Дәуд, Ахмад)
Мұсылман бауырының мұқтаждығын қамтамасыз ету
Адам баласы қоғам ретінде өмір сүруге бейім жаратылғандықтан бір-біріне мұқтаж. Осындай мұқтаждық адамдардың бір-біріне жәрдемдесуін, бір-бірінің кем-кетігін толтыра отырып, үйлесім негізінде өмір сүруін талап етеді.
Неге менің басымнан бақытсыздық кетпей қойды?
Бақыт немесе бақытсыздық сияқты ұғымдарға түрлі анықтама беруге болады. Ертедегі ғалымдар мұндай мәселелерге қатысты көптеген және алуан түрлі пікір айтқан. Бірақ, біз бұл сұраққа қысқаша діни тұрғыдан жауап береміз.
Тез ашуланатын адамға не айтамыз?
Пайғамбарымыз (с.а.с.) «Ашу – шайтаннан», – деген. Яғни ашуға ерік берген адамның Ібілістің тұзағына түсетінін айтқан және хадистерінде адамның бойын кернеген ашуын жеңе білудің жолдарын да көрсеткен.
Құранның қазақша аудармасын оқысам сауап бола ма?
Құран Кәрімді әуелі оқуды үйреніп, кейін мағынасын түсініп амал ету шариғаттағы ең абзал амал.
Адам өз кемшіліктерін мына төрт нәрсемен түзей алады
Адам өз кемшіліктерін мына төрт нәрсемен түзей алады:
«Намаз оқуға ерінемін, таң намазына тұру қиын»
Намаз уақытты еш ысырап етпейді. Керісінше намаз күнделікті қым–қуыт тіршілік, алыс–беріс, барыс–келіс, оқу, жұмыс секілді мазасыздықтан адамды азат етеді.