Айша анамыз (р.а.) риуаят етті:
Жүніп адам ғұсыл құйынбай, тек дәрет алып жатса бола ма?
Әбу Сәлама (р.а.) айтты:
Тәкбір айтылғаннан соң бір себеппен мешіттен шықса бола ма?
Әбу Хурайра (р.а.) риуаят етті:
Намаз оқушының алдынан өтушінің күнәсі
Абдулла ибн Юсуф (р.а.) айтты:
Намаз оқығанда аяқты қыбла жаққа қаратудың абзалдығы
Әнас ибн Мәлік (р.а.) айтты:
Намазды «Аллаһу Акбар» деп бастаудың артықшылығы
Әнас ибн Мәлік (р.а.) риуаят етті:
Құптан намазында дауысты шығарып оқу мәселесі
Әбу Рафиғ (р.а.) риуаят етті:
Ғұсылы жоқ адам дәрет алып, содан соң ұйықтайды
Айша анамыз (р.а.) айтты:
Екі құтпаның ортасында отырып дұға жасау дұрыс па?
Жұма намазында, құтбаның ортасында имаммның отырып дұға жасауы, дінде жоқ, бидғат деп жүргендер бар, осыған не дейсіз?
Намазхан сапқа тұрмастан бұрын рүкүғ қылса, дұрыс па?
Мұса ибн Исмайл (р.а.) риуаят етті:
Құптаннан бұрын ұйықтау – мәкрүһ
Әбу Барза (риуаят етті):