Әбу Абдуррахман Хәтим ибн Ъунуан әл-Асамм әл-Бәлһи, миләди жыл санауы бойынша 9 ғасырларда Хорасан аймағында өмір сүрген алғашқы білікті сопылардың бірі.
Намазда салауат айтқанда «сәйидинә» сөзін қосу бидғат па?
Салауат айтқанда «сайидина» деп айтуға бола ма? Сәләфилер болса керек «бұл бидғат» дейді.
Намазда дауыс шығарып есінесе, намаз бұзыла ма?
Есінеген кезде есінеудің табиғи дыбысы еріксіз әрі бәсен шықса, оған намаз бұзылмайды, ал «һәәһ» деп дауыс шығарса, намаз бұзылады1.
Әйел кісі біреудің үйіне барғанда сол үйдің қожайынына ұйып намаз оқи ала ма?
Біреудің үйіне барғанда сол үйдің қожайынына ұйып намаз оқуға бола ма?
Намаз оқып тұрғанда назарымыз қайда болу керек?
Мұсылман адам намаз оқып тұрған сәтінде «хушуғ» күйінде болмағы керек. Өйткені Алла Тағала «намазды хушуъпен» оқитындарды мақтаған.
Ұмытылған сүннет: Дұха намазын мешітте оқу
Әбу Умама (Алла оған разы болсын) Алла Елшісінің (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын):
Ақшам намазының уақыты Құптанға таяп қалса, ақшамды оқымау керек пе?
Құптанның уақыты таяп қалса да әлі уақыты шығып үлгермеген ақшам намазын оқып алу керек.
Ғұсыл жоқ кезде ғұсыл құйынбай бала емізе беруге бола ма?
Әйелдің ғұсылы жоқ кезде баласын емізуі күнә емес және одан баласына да ешқандай зиян келмейді.
Сүннет намазын оқитын кезде «қаза намазға да» ниет ету керек деген рас па?
Ханафи ғұламасы Ибн Хумамның (қ.ж.х. 861ж.) «Фатхул Қадир» атты «Хидаяға»[1] жазған түсіндірмесінде былай деп кеткен:
Ұмытылған сүннет: Жұбайын тәһәжжуд үшін ояту
Әбу Сағид әл-Худри мен Әбу Һурайрадан (Алла екеуіне де разы болсын) жеткен хадисте Алла Елшісі (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) былай деген:
Тәкбірден кейін қол байлау – сүннет, кіндіктен төмен ұстау – абзал
Тәкбірден кейін қол байлау – сүннет, ал, кіндіктен төмен ұстау – абзал, тақуалыққа ең жақыны осы.