Асуад (р.а.) риуаят етті:
Бесін намазына ертерек барудың артықшылығы
Әбу Хурайра (р.а.) риуаят етті:
Ұйықтап жатқан адамның артқы жағында намаз оқу мәселесі
Айша анамыз (р.а.) риуаят етті:
Жүніп адам ғұсыл құйынбай, тек дәрет алып жатса бола ма?
Әбу Сәлама (р.а.) айтты:
Тәкбір айтылғаннан соң бір себеппен мешіттен шықса бола ма?
Әбу Хурайра (р.а.) риуаят етті:
Намаз оқушының алдынан өтушінің күнәсі
Абдулла ибн Юсуф (р.а.) айтты:
Намаз оқығанда аяқты қыбла жаққа қаратудың абзалдығы
Әнас ибн Мәлік (р.а.) айтты:
Намазды «Аллаһу Акбар» деп бастаудың артықшылығы
Әнас ибн Мәлік (р.а.) риуаят етті:
Құптан намазында дауысты шығарып оқу мәселесі
Әбу Рафиғ (р.а.) риуаят етті:
Ғұсылы жоқ адам дәрет алып, содан соң ұйықтайды
Айша анамыз (р.а.) айтты:
Екі құтпаның ортасында отырып дұға жасау дұрыс па?
Жұма намазында, құтбаның ортасында имаммның отырып дұға жасауы, дінде жоқ, бидғат деп жүргендер бар, осыған не дейсіз?