Ақшам намазының уақытында қаза болған намаздың қазасын өтеуге болады. Мәселен, ақшам намазы енді кірген болса, оның алдында қаза болған асырды өтеп алып, одан кейін ақшамды оқығаны абзал.
Сурет бар киімді кисе бола ма, намазға кедергісі бар ма?
Ханафи мәзхабында тірі жанның суреті бар киімді кию мәкруһ саналған, мейлі намазда кисін, мейлі жай кезде кисін, үкімі бір.
Истихара оқып істеген іс «қайырсыз» боп шығуы мүмкін бе?
Біріншіден, ол да басқа нәпіл намаздар мен дұғалар сияқты қабыл болуы да, қабыл болмауы да ықтимал.
Истихара оқып істеген іс «қайырсыз» боп шығуы мүмкін бе?
Біріншіден, ол да басқа нәпіл намаздар мен дұғалар сияқты қабыл болуы да, қабыл болмауы да ықтимал.
«Таң намазына көңіл айнасы лас адам тұрмайды»
Бір дәруіштен: «Таң намазында неге ауа сондай саф, таза, хош болады?» – деп сұрапты.
Қаза намазынан кейін тәспі тартыла ма?
Қаза намазын оқып болғаннан кейін әдеттегідей тәспі тарту үрдісі қалыптаспаған. Пайғамбарымыз (с.а.у.) «Хандақ» соғысында қаза болған төрт намазды сахабалармен өтеген кезінде, оларды қатарынан өтеп, арасында тәспі тартпаған еді.
Рукуғқа барғанда, рукуғтан тұрғанда қолды көтеру мәселесі
Ханафи және Мәліки мәзхабтарында намазда қол тек ифтитах тәкбірінде ғана көтеріледі. Рукуғқа барғанда және рукуғтан тұрғанда қолды қайта көтерудің қажеті жоқ. Бұл жайында хадисші әрі фиқһ ғалымы Имам Мәлік (р.а.) былай дейді: «Намазда әр тәкбір айтқанда қолды көтеру дегенді білмеймін. Сәжде де болсын, рукуғ та болсын. Қол тек намаз басталғанда ғана аздап көтеріледі».
Бір рәкәғатта бірнеше қысқа сүре оқудың зияны бар ма?
Намаздың бір рәкәғатында екі-үш сүрені қатарынан оқудың зияны жоқ. Пайғамбарымыз (с.а.у.) кейде намаздың бір рәкәғатында көлемі жағынан бір-біріне жақын екі сүрені қосып оқитын кездері болған[1].
Тәһәжжүд намазын оқу үшін бір ұйықтап тұру шарт па?
Хадис кітаптарында келтірілген риуаятта әл-Хажжәж ибн Амр әл-Мәзиний (р.а.) есімді сахаба аталмыш мәселеге қатысты былай деген:
Қаза намазын жамағатпен өтеуге бола ма?
Егер жамағатпен өтегісі келген кісілердің өтейтін қаза намаздары бір күннің қаза намазы болса, жамағатпен өтеуге болады.
Тек таң намазын ғана оқып жүруге бола ма?
Тек таң намазын ғана оқып жүрген адам болса, яғни бес уақыт емес тек таң намазын ғана оқыса, сол адамның оқыған намазы қабыл болмай, ол – намаз оқымаған адаммен тең болады деген рас па? Тек таң намазын оқып жүруге бола ма?