Әбу Һурайра (р.а.) айтады: «Расулалла (с.а.с.) былай деді: «Күпірліктің басы күн шығыс жақта. Мақтаныш пен іштей бәлсіну ат, түйе, сиыр баққандар, шатырда отырғандардың арасында бар. Ал тыныштық (қарапайымдылық) қой баққандарда».
Пайғамбар (с.ғ.с) мен сахабалар кезеңіндегі фиқһ
Бұл кезеңде Пайғамбарымыз мұсылмандарға Раббылары тарапынан бұйырылып отырған құлшылықтар мен қарым-қатынастарға қатысты, сондай-ақ сол кезеңде туып отырған әртүрлі жағдайларға байланысты шариғат үкімдерін Алла Тағаладан қабылдап атқарған.
Исламда қол сүю бидғат па?
Асыл дінімізде құрмет көрсетудің бір түрі – қол сүю. Исламда пайғамбардың, ғұламалардың, ұстаздарының, салих, әділ мұсылмандардың, ата-ананың қолын сүю – құрметтің белгісі ретінде қабылданады.
Тәспі тарту ғибадат па, бидғат па?
«Тәспі» деп зікір жасаушының санауына ыңғайлы етіп жіпке тізілген моншақтарды айтамыз.
Тәңіршілдікті дін деп атауға бола ма?
Дін – бүкіл әлемнің жаратушысы тек Алла Тағала тарапынан ғана жіберіледі. Дін Жаратушыдан жеткен қасиетті ұғым жүйесі болғандықтан, өзге жанның дінге ұқсас жүйе ойлап шығаруына немесе діни үкімдерге әлдеқандай өзгеріс енгізуге ешқандай да құқы жоқ.
Мәзһабсыздық – дінсіздікке апаратын көпір
Қандай да бір көзқарасқа немесе принципке ие болса да саясат адамдарынан шынайы ықыласты бір пікірі, алға қойған мақсаты жоқ болғанын көре алмайсыз.
Төрт мәзһаб ғұламаларының Құранмен байланысы
Төрт мәзһаб имамдарының Құранмен байланысы берік болғаны мәлім.
Тақлид және муқаллид
Тақлид дегеніміз – дәлелін білместен өзге бір адамның сөзін айғақ ретінде ұстану. Мәселен, Әбу Ханифаның сөзі бойынша дәретте бастың төрттен біріне мәсіх тарту парыз деу секілді.
Мәзһаб жайындағы сұхбат
Ғалым Мұхаммад Сағид Рамазан әл-Бути «Мәзһабсыздық» атты еңбегінде мәзһабты теріс көрушілермен болған пікірталастың қысқаша қорытындысын бере отырып былай дейді:
Тура жолда болуды анықтаудың қандай таразысы бар?
Егер «сәләф» сөзінің сөздік мағынасына келер болсақ «алдыңғы, бұрынғы» деген мағынаны білдіреді. Уақыт ағымына қарай әрбір өткен шақ кейінгілер үшін «сәләф» деп аталады.
Мәзһаб ұстанушылар сәләфус-салихиннен бөлек жолда ма?
Пайғамбарымыздың (с.а.у.) және сахабалардың әдет-ғұрып пен өмір жағдайларының өзгеруіне байланысты күнделікті іс-әрекеттерін өзгерткендігіне мысалдар көптеп кездеседі.