Аллаға және пайғамбарларына сенбеген діннің әмір мен тыйымдарына қарсы келген, жаратылыс ақиқатын мойындамаған кісіге «қабыл етпеуші, қарсы келуші, жоққа шығарушы» деген ұғымдарға келетін «кафир» (кәпір) атауын береді.
Менмендік – кісі бойындағы жаман мінездің үлкені
Пайғамбарымыз (с.ғ.с) мүминдерді тәкаппар болудан тыйып отырған.
Шайтанның жүрекке оңай кіретін жолдары
Жүрек қамал сияқты. Шайтан – оның ішіне шабуылдап кіріп, бағындырып алуды көздеген дұшпан. Қамалды дұшпаннан қорғау үшін оның дарбазаларына, кіреберіс жерлеріне күзетші тұру керек. Шайтанның қамал сынды жүрекке кіретін жолдары көп. Олардың кейбірі төмендегілер:
Міндетті түрде сенуіміз керек болған иманның 6 шарты
Міндетті түрде сенуіміз керек болған иманның алты шарты бар:
Бойсұну мен бағынудың ең тамаша үлгілері
Бойсұнудың ғажап үлгілері бізге дейінгі өмір сүргендердің ішінде Алла елшісі (с.а.с.) сахабаларының (Алла оларға разы болсын) амалдары еді.
Иман мен имандылық бір ұғым ба?
Иман – жүректегі нұр, имандылық соның сыртқы пішіні. Имандылық – Алла Тағалаға иман еткен адамнан туған көркем мінез.
Дұға жасаудағы асығыстық және одан бас тарту
Алла Елшісі (с.ғ.с) егер пенденің өтініш-тілегі орындалмай жатса, онда мұндай жағдай жауаптың қайтуына кедергі болатын қандай да бір себепке қатысты екенін ескертіп, пенденің асығыстық жасауынан және Аллаға дұға жасап жалбарынуын тоқтатып қоюынан қайтарды.
Адам қай кезде сабырлық сақтауы қажет?
Сабыр – адамзатты кемелдік шыңына жетелейтін ең асыл қасиеттердің бірі. Әлсіз жаратылған пенде өмірдің сындарлы сәттерінен сабыр сақтау арқылы ғана өте алады.
Адамдармен қарым-қатынастағы ихсан
Адамдармен қарым – қатынастағы ихсан дегеніміз – адам басқалардың өзіне қандай көркем қарым – қатынас танытуын қаласа, өзі де сондай көркем қатынаста болуы.
Кешірімді болудың дәрежелері
Кешірімділіктің үш дәрежесі бар. Олар:
Истиғфар тілеудің пайдалары
Бәріміз пендеміз, күнәға, қателікке бой алдырмай тұрмаймыз. Пайғамбарымыз (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) «Адам баласының барлығы да қатеге (күнәға) бой алдырушы, ал олардың арасында жақсылары – тәубе етушілері» деп Аллаға истиғфар ету (кешірім тілеу) қажет екенін атап өткен.